záhlaví (věděli jste že...)

čtvrtek 16. dubna 2015

Hudební retro mix na léto :) no dobře - už na to na jaro :D

Ahoj u dalšího článku :)
Dnes se mě člověk, na kterým mi dost záleží zeptal, co bych chtěla v životě dělat. 
V ten moment jsem zůstala stát s otevřenou pusou a uvědomila si, že na tohle vážně nemám odpověď, protože to vážně nevím... 
Ironií osudu to jsem zrovinka přednášela referát o Patočkovi s odkazem na Sokrata a jeho větu- Vím, že nic nevím... Sokratova věta v tu chvíli dostala v mém životě úplně nový rozměr... Hlavou mi prolétla široká škála povolání- těch, co existují, těch, co jsem zkusila, těch, na které jsem dělala pohovory, na které mám kvalifikaci, na které nemám kvalifikaci a hlavně těch, na které se absolutně nehodím. 
Zjistila jsem, že jich je většina... A začala se bát. Co já opravdu budu jednou dělat ?
Pak jsem se zase vnitřně utišila a řekla si, že není důležité co to bude, důležité je, že mě to v budoucnu musí bavit a naplňovat. Nevím,co budu dělat, jak skončím, za to vím naprosto přesně jak  nechci skončit- v deziluzi, v beznaději, v práci, která mě bude 24/7 pít krev... Tohle vím naprosto přesně. Zatím, s malou výjimkou střední školy, tam jsem trochu přestřelila, se mi dařilo dělat činnosti, díky kterým mám radost že života. Kdekoli jsem, kamkoli jdu, musím mít radost, protože radost ze života je něco, bez čeho nelze dělat nic... Radost ze života je naše svoboda :)
A protože dneska Vám chci také udělat radost, dávám sem svůj hudební retro mix na léto :) 
Původně jsem opravdu měla v plánu jej sem dát v létě...Ale znáte, člověk míní...situace se mění :)
Kdo mě dobře zná, ví jak miluju retro, toto je pár mých nejoblíbenějších songů :)
Tak doufám, že se budou líbit :)

https://www.youtube.com/playlist?list=PL0JRV-J0_H8IWTX3vBgiw-TnJQIP6EgD- 


2 komentáře:

  1. Tak tohle je bomba, super výběr! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Moje nejmilejší retro pecky na léto :)

      Vymazat