záhlaví (věděli jste že...)

úterý 29. července 2014

Moje šperky na léto část první - marine style

Ahojky :)

Dneska mám připravený takový delší  fotočlánek a to o mých špercích na léto :) Pokoušela jsem se nafotit, co šlo :D Na pár věcí jsem určitě zapomněla, protože je mám třeba na chalupě, nebo u miláčka, ale valná většina je tady :) Fotky asi budu muset rozdělit na více kategorií, protože šperky jsou rozdělené do různých stylů a pak  některé šperky jsem si i sama vyráběla ( taková moje malá posedlost :D ) takže představím asi nejprve ty koupené ve třech stylech (tři články) a ty mnou vyrobené ještě extra článek jako DIY projekty :D

Začnu svým nejoblíbenějším Marine style. Zvláště letos, kdy se mi žádná dovolená u moře nepoštěstila a navíc jsme prodali chalupu i chatu a zbylo jen takové rodinné letní letovisko, kam moc často nezavítám, tak mi dovolená u moře obzvláště chybí :( Proto si pomocí letních doplňků kousek toho moře alespoň tímto způsobem trochu užiju :)

Každopádně doufám, že se Vám článek bude líbit, že získáte nějakou tu inspiraci a budu určitě hrozně moc ráda, když mi dáte vědět, zdali máte nějaký svůj oblíbený šperk na léto :)






Tenhle miláček je mojí největší chloubou :) Je z Fler.cz  od uživatelky Luuthien, která má ty největší skvosty co zaručeně stojí za hřích :) Ostatně na rovinu se přiznám, tohle je ta nejdražší věc v celé mé sbírce a je jedno jestli mluvím o kosmetice, oblečení, botách nebo špercích, tohle je věc za níž jsem za celý svůj život vyhodila nejvíc- a ne , rozhodně nelituju :) Jak jsem řekla, má největší chlouba :)







Na léto pod pojmem marine style si vždycky představím modrou :D Náramky výprodej v Eighth Sin v Písku


mušličkový náhrdelník je z nějakého výprodeje za-nekecám- deset korun  českých :D

Náramky mi přivezla ségra z Chorvatska - děkuju ♥

A modré naušnice zase nosila mamča, když byla v mém věku, takže skvělá retro památka, akorát je třeba k nim vyměnit háčky :)


Truhličku jsem si přivezla z Chorvatska pro změnu já :) Mám jí dva roky, a na tu dovolenou aneb dámská jízda mě a mojí maminky, na tu strašně ráda vzpomínám :) Jednoznačně nejlepší dovolená na níž jsem kdy byla. Ta pohoda při dámské jízdě, té se žádná jiná dovolená nevyrovnala :D


Barevný náramek mi kdysi přivezl bráška a tuším že z Norska... A modrý je z tržnice :)


Kotva Avon , prstýnky, mé hodně oblíbené, ty jsou z C&A


Kytičku prstýnek dovezla ségra z Chorvatska, když mi bylo šest :D Uplynulo patnáct let a je to nejstarší člen mé sbírky :D


Tohle je pro mě další klenot :) Dokonalý námořnický styl, před dvěma lety s ním přišel Avon :)


Náušničky Baťa výprodej :)


Přívěsky taky nějaký výprodej, ale popravdě netuším jaký, už je to docela dlouho :D


Náušnice i náramek s kotvou jsou od Oriflame :)



Mušličky jsou odněkud z internetu


Mušličkové přívěsky jsou z koralkycz.cz


Náušničky a náramek plus modro-tyrkysové přívěsky - paua mušle ( tmavá perlěť ), náramek od ségrušky, náušničky z Orsay a přívěsky naspirale.cz


Náramky mám od miláčka z Orsay :) Děkuju ♥


Korálkové jsou z Kiku, jedna sada stála 25 korun :D


Překrásný modrý přívěsek je z Václavské poutě :)


Pletené náramky přivezené z poslední dovolené ve Španělsku ( loni v létě )


Kožené náramky tržnice 10 korun za jeden ( a ne není to kůže :D ) přívěsky- hvězdice je jeden z posledních dětských korálků co mi zbyly z dětství a mám k němu sentimentální vztah, kamínek takzvaný kočičí oko je z adventních trhů


Budu upřímná, korálkové prstýnky vůbec nevím odkud jsou, hádám ale, že předloni z Orsay


Dva detaily na již zmíněné prstýnky a přívěsek- mám je ráda :)



Tomuhle říkám pirátský úlovek. ten přívěsek jsem ulovila kdesi jako dítě na nějakém bleším trhu nebo co to bylo :D A stále jej mám a stále jej zbožňuju :*


Tohohle miláčka jsem si nadělila loni k Vánocům a je z hotové bižuterie na koralkycz.cz


Náramky modrý i červený mám od taťky a jsou od mé oblíbené návrhářky Blanky Matragi



Sada s kotvou je rovněž z Fler.cz, ale vůbec si nepamatuji čí je to tvorba :( Každopádně je to dokonalost ♥


Náramek opět dovezla ségruška z Chorvatska :)
Kotvy, ať už visací, nebo pecičky jsou úlovkem z internetu, z nějakého výprodeje :)




Náušničky s tyrkysem z chirurgické oceli jsem rovněž dostala od ségry, za hlídání těch našich Zlobilek :)


Tenhle krásný nárameček je z oné nejlepší dámské jízdy s mamkou v Chorvatsku :)


Deset korun tržnice :) Ale vůbec nebolí v uších, což je velké plus :)


U fotky těchto prstýnků mě zklamalo HDRko na telefonu :( Lepší foto zkrátka nemám :( jinak jsou z předloňska z C&A

Tato šperkovnička pochází z přímořského pidi městečka ve Španělsku, kde jsme loni trávili s našima, s bráchou a jeho rodinou dovolenou :) V provincii Tarragona :)


Tato zase z dovolené s mamčou v Chorvatsku



Tak to jsou všechny šperky na téma Marine style, ráda bych řekla, že nebudu dále unavovat hromadou fotek, ale ještě jsou v pořadí tropický mix a boho šperky plus jeden extra článek na DIY produkty, které jsem vyráběla a ráda bych znala Váš názor :)


Ano, vím že je toho hromada :) Jsem totiž vysloveně sběratelsky založená :D Prostě křeček :D A jo jsou na to léky :D Ale musím říct, že tuhle závislost rozhodně léčit nechci :D

Vaše Pauline Hamster  :D

1 komentář: