záhlaví (věděli jste že...)

úterý 13. května 2014

Novinky ve světě Essence kosmetiky - letní řada Beach Cruisers


Dneska v rámci nezbláznění se z učení jsem si vyrazila jen tak do Tety u nás na náměstí a vykoukla na mě první krásná drogerková výzva, aby lidé mysleli letně ... A tou byla nová letně laděná řada Beach Cruisers od kosmetiky Essence ...
Essence patří sice mezi levnější značky ale produkty má docela ucházející a hlavně jejich limitky nemají chybu... A další je právě v prodeji :)

 Omluvte prosím kvalitu fotek, ale nechtěla jsem vypadat blbě, že fotím v drogerii, tak jsem to vzala hopem aby si toho nikdo nevšiml ...


Takto vypadá celá kolekce ...




Laky na nehty s božským pískovým efektem který je úplně dokonalý na léto... A ty barvy ♥


Letní sprej , samozřejmě jsem neodolala a očmuchala :D Voní po tropickém ovoci a lehce po kokosu s vanilkou...                                                        

Lesky na rty si zaslouží ocenění už jenom za samotný desing , barevný ombré přechod odstínů oranžové a korálové ♥ A voněly také docela příjemně :)


Linečky , jak vidím , mají hodně špatnou kvalitu fotky navíc se mi ještě podařilo vyfotit, což jsem zjistila až doma, to jediné poškozené balení :o( No ale nic to nemění na faktu, že ty barvy jsou jedinečné - a ani na prstu, který má výrazné rýhování nezalézají do "vrásek" , plus - tu modrou mám i po pěti hodinách stále vidět  a ruce jsem si přitom myla několikrát i mýdlem ... Musím uznat výdrž výborná ...


Ty barvy prostě bomba :o) - linka bronzová - logicky hnědé balení, linka tyrkysová má tyrkysové :)


A stíny - tentokrát se Essence skutečně vytáhla - stíny jsou překrásné textury, spíše hutnější tudíž vůbec neexistuje možnost, že by prášily a hlavně - mají efekt nanášení jak na sucho, tak na mokro ... Něco mi říká, že si tam pro ně zítra asi doběhnu ...
Jinak barvy jsem zkoušela jen lehce ťupnout, abych se v těch stínech moc neporejpala a nedělala nepořádek, ale i tak jsou dost intenzivní . Fotka dole - na palci vzadu je vidět žlutá a korálová


No a bronzer nesmí chybět- na léto produkt Must Have ... Vidíte tam tu palmu vytvarovanou ze shimeru ? To je dokonalost :o*

Jinak ještě jako bonus prodávají taštičku na mokré plavky s božským retro hawaii potiskem ...

A zapomněla jsem zmínit samozřejmostí je i voděodolná řasenka s klasickým šroubovým kartáčkem ...

Nová kolekce je jednoznačně povedená ♥ No řekněte sami ... Kterému kousku podlehnete ?
Hádám že zlatému pískovému laku, nebo barevným linkám ?

A ceny - cca 60 korun za lak, stíny,linky, lesky , cca 80 za bronzer a sprej a tuším že i tvářenku ( jop, na tu jsem taky zapomněla se zmínkou , hodně podobná té dvoubarevné růžovo-oranžové z loňska, ale nepráší tolik, má jinou texturu... ) A 104 korun tuším stála ta taštička na plavky :)

Určitě se na tuto kolekci mrkněte :)

Mějte se letně, i když to počasí tomu zrovna neodpovídá no :o)
Vaše Pauline :)

4 komentáře:

  1. Ta limitka vypadá opravdu nádherně, moc děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) Jsem ráda, že se líbí :)
      Už jsem si hned pořídila ten zlatý pískový lak i barevné linky :)
      Prostě nešlo odolat :)

      Vymazat