záhlaví (věděli jste že...)

pondělí 14. dubna 2014

Essence kolekce Cookies & Cream - tvářenka - recenze...

Zdravím všechny takhle při pondělním odpoledni :)

Dnes jsem se rozhodla udělat svou první recenzi... Tak mi snad to dobře dopadne :D

Každý, kdo byl poslední dobou v nějaké drogerii- zejména tedy v DMku, tam jsou s limitkami nejrychlejší, jistě zaznamenal, že kosmetika Essence má novou limitovanou kolekci dekorativní kosmetiky inspirovanou pekárnou plnou sušenek :)
Mají u mě bod u jen za ten nápad :) I za zpracování kolekce :)






Tady jsem nafotila i ceny :)


V této kolekci najdete klasicky oční stíny- všechny v teplých odstínech s růžovými podtóny, dále laky na nehty které krásně ladí se stíny, lesky na rty v nude barvách a tužky na oči v menším tlustším balení, které se bude dobře držet. Co mě ohromilo, laky na nehty Essence doplnila krásným mrňavým pilníčkem do kabelky s potiskem makronek :) Bohužel ten jsem nějak zapomněla vyfotit :( 
A další věc, za níž dávám body navíc je bez debat kuličkový projasňující pudr s příjemnou jakoby vanilkovou parfemací... U mě doma drží pevně vládu projasňující kuličkové pudry od Oriflame, takže pro tento už tam není místo. Ale ti, kteří si jej zakoupili nebo to mají v plánu - budu ráda, když mi dáte vědět,jak Vám vyhovuje...

Co jsem si ovšem z této kolekce odnesla je tvářenka...



 Dokonalý teplý tmavě růžový odstín s lehkým nádechem do oranžova... Tvářenka je stejně jako stíny vyrobená v zapečené textuře , jestli víte , co mám namysli :D Vypékaná barva pro ještě větší barevnou pigmentaci ... Na to, jak v mojí ruce působí jako malá, je jí v balení opravdu hodně ... Musíte brát v potaz, že právě tento odstín není zrovna nejlepší volbou na nanášení ve velkém. Jinými slovy stačí troška a máte výrazný barevný efekt :) Tudíž toto balení vydrží opravdu dlouho ...
Dobře se nanáší šťectem, ale hezky roztíratelná je i za pomocí prstů... Na tváři příjemná a co oceňuji nejvíce- barva dlouho vydrží ... Za tu cenu si myslím, že Essence opět dokázala, že i levnější kosmetika umí...

A takhle vypadá na mě :) Berte prosím v potaz světlo, přeci jen fotím mobilem ...






Pokud hledáte nějakou pěkně barevnou a cenově dostupnou tvářenku, která jak se říká udělá za málo peněz hodně muziky ( v tomto případě asi spíše parády ) tak za mě jednoznačně doporučuji ...

Tato kolekce je jednoznačně povedená :)

Hezký zbytek pondělí a ahoj u dalšího článku...

Vaše Pauline :)

Žádné komentáře:

Okomentovat