záhlaví (věděli jste že...)

sobota 12. dubna 2014

Čoko, Čoko Čokoláda - největší kosmetické i nekosmetické dobrůtky

Ahojky u dnešního článku :)

Dneska bych ráda navázala na včerejší kosmetické mlsání, kde se dalo najít spousta kosmetiky, která spíše než na mytí a podobně by pasovala na talíř :D Ovšem jedna, dokonce ta největší mňamka tam chyběla ...
Čokoláda !!!
Sladkost, která je mezi všemi ostatními bez debat na špici mlsání ♥ Nejdokonalejší chuť rozplývající se na jazyku ... A těch kombinací, s čím lze skloubit a vytvoří neuvěřitelný chuťový požitek... No kdo by odolal ... Čokoláda pochází ze Střední Ameriky, kde jí před více než pěti tisíci lety objevili Mayové a Aztékové ... A od té doby neztratila na popularitě ...
Malý bonus - tady se dočtete vše co se čokolády jako takové týče ...

Vzhledem k tomu, že čokoláda je jednoznačně moje nejoblíbenější jídlo na světě, rozhodla jsem se kromě kosmetických produktů, kterými je radost se mýt a mazat, ukázat Vám, čím momentálně hřeším k občasné svačince :D

Tak jdeme na to :)





Zelená čokoláda koupena v Lidlu - lískové oříšky a pusinky (ano, opravdu malé výborné sněhové pusinky♥)


Tmavohnědý kelímek je opět od Oriflame - Zázračný kelímek čokoládový. Překrásně voní jako hořká čokoláda ♥  Silná intenzivní vůně, nejraději bych ho snědla :*


Limitka od Avonu Planet Spa - v této řadě byla ještě pěna s vůní šampaňského a třpytivé pleťové sérum s olivovým olejem- obojí měla mamka a byla moc spokojená :) Mě zůstal ještě krém s vůní po šampaňském a čokoládových pralinkách... Vůně je krásná a textura krému mě úplně ohromila - je třpytivý, středně hutný, něco mezi klasickým a máslem a úžasně se roztírá... Úžasně hydratuje a když ho nanášíte, přímo cítíte ten pocit luxusu :D Jediné co mi vadí, že lehce barví dohněda. Což v létě paráda, ale přes zimu to bylo jako bych během noci absolvovala výlet do solárka... Ale musí se mu nechat, že narozdíl od solárka ten efekt vypadá přirozeně, jenom na něj nejsem zvyklá :D Upřímně vůbec netuším, zdali se ještě nachází v sortimentu ke koupi... Dostala jsem ho sice k těmto Vánocům, ale to proto, že mamka ho zapomněla ve skříni z těch Vánoc před tím :D  Výhoda je, že všechny výrobky od Avonu vydrží tři roky úplně s přehledem... No výhoda, svědčí to o "přírodnosti" složení výrobků ... Ale tak to už je na každém z nás, jak se k tomu postaví. Já pro těch pár výrobků co odtud mám nad složením raději moc nepřemýšlím ...


 Čokoládová řada od Oriflame - sprchový gel s vyváženým Ph, který fantasticky hydratuje a zjemňuje pokožku, pěna do koupele a voňavý krém na ruce ♥ Ta nejčokoládovější vůně co jsem kdy cítila ♥ Ty textury ♥ Absolutní objekt touhy ...


Modrá čokoláda vespod je z Lidlu a chutná jako čerstvý kokos zabalený do mléčné čokoládové polevy - úžasné :* V mé hitparádě čokolád s příchutěmi tahle jednoznačně vede ...
Druhá modrá - ta menší navrch rovněž z Lidlu - příchuť cookies ♥ Tak to je taky něco dokonalého ♥ dá se srovnat s Milkou Oreo ♥ Obě zbožňuji :*

Maska na obličej Clay Mask - jahody a čokoláda , od Freemana - koupeno tuším že v Tetě :)
Tyčinka Jahody v čokoládě - ještě se dělají známější Banánky v čokoládě... Obojí naprostá chuťová bomba :) A ještě jedna mňamka  Fidorka kávová - tahle a ještě ta modrá kokosová patří mezi mé nejoblíbenější ♥


Lesk na rty Very me Lover odstín Tempt me od Oriflame ke koupi tady - dokonalá čokoládová vůně - a pozor, přijde mi, že i chuť♥ Lehké třpytky a krásná hnědá nude barva ♥
Bálzámek na rty více vzadu voní jako čokoládový koktejl a už včera jste ho mohli vidět ve článku o sladkostech - dostala jsem ho spolu s dalšími sedmi sladkými blazámky od přítele, kerý mi jej přivezl z Prahy z Clarie´s
Červená koule je sprchový gel z vánoční edice od Yves Rocher s vůní kakaa a malin , vedle sebe má i balzám na rty se stejnou vůní ♥ ( ten balzámek více vpředu, s takovou žlutou "skvrnou" uprostřed ) Nádherná kolekce, úplně jsem se do ní zamilovala , dále měli ještě pistácie a kakao a pomeranč a kakao ... Tyto Vánoce se jim to povedlo - mimochodem oba výrobky jsem ukořistila v Budějovicích v IGY centru :D zdali jsou ještě k sehnání bohužel nemám tušení,ale obávám se že už asi ne... Limitky jsou přeci jen hned pryč ...


Kelímek s obrázkem kakaového bobu - balzám na tělo Čokoládová fantazie od Nobilis Tilia, který se při kontaktu s teplem lidské kůže mění na olejovou konzistenci pro pohodlné voňavé roztírání ... Můžete jej použít prakticky na jakoukoli část těla ... Obličej , tělo, ruce ... Je stoprocentně přírodní a dá se i jíst...  A také funguje skvěle jako masážní olej - skvělý doplněk na masáž ve dvou :)

Dermacol Aroma Ritual - sprchový gel a tělové mléko - nově doplnili řadu i o tělový peeling.
Dokonalost sama ♥ Vůně pomerančů a belgické čokolády zajistí neuvěřitelný zážitek při pečujícím koupelnovém rituálu. Za mě sto bodů, protože takto intenzivní vůně ( a nejen u té čokolády u všech výrobků z řady Aroma Ritual) to se hned tak někde nevidí- pardon - necítí ... :D
Vedle malinká a z poloviny prázdná lahvička je mé cestovní balení sprchového gelu Chocolate - Orange z Body Shopu z Budějovického IGY centra. Jak už sám název napovídá opět pomeranč a čokoláda- voní úplně jako arabesky... Ale ve srovnání s Dermacolem , Aroma Ritual péče rozhodně vyhrává ...
A málem bych zapomněla na Baleu - sprchový krém z DM drogerie voní po mléčné čokoládě a to že stojí okolo třiceti nebo čtyřiceti korun je opravdu hodně povedený... Jinak u přítele doma mám od Baley ještě to čokoládové máslo na tělo a nemůžu si ho vynachválit , bohužel na focení jsem si ho nepřivezla, ale určitě víte, co mám namysli , ne ? Kulatý růžový obal jako na krém - čokoládové máslo ... Voní po pralinkách a rumových koulích. Můj přítel říká, že voní jako čokoládový jogurt od Danette :D No něco na tom bude :)
Baleu mám jako značku docela ráda, má přívětivé ceny a produkty na tělo vždycky úžasně voní ♥




Kit Kat Chunky - Peanut Butter - nová edice která mě totálně dostala ♥ Miluju ho ♥ Ta chuť - no běžte a vyzkoušejte ♥


Tělová mléka jsou z Fann parfumerie - jeden je Čokoláda a Vanilka a druhý Čokoláda a Máta - Tohle se dá slovy těžko popsat - zkrátka dokonalost ♥



A takový malý bonus - karamel a čokoláda :)
Vajíčko , tentokráte otevřené, je karamelový kelímek od Oriflame *tu
Obdélníček připomínající karamelku mám z výletu do Prahy, z parfumerie Sephora a je to karamelová tableta do vany... Mimochodem nádherně voní i přes ten obal ♥




Toto je celá má čokoládová sbírka v celé její čokoládové kráse - teda zatím,ono jistě ještě něco přibude :D
Teď nevím ... Jaké příznaky že musím mít abych aspirovala na čokoholika ?
No nevím, jak Vám, ale mě se právě sbíhá chuť na něco hříšně čokoládového a zrovna přede mnou stojí můj čokoládový velikonoční zajíček ... Něco mi říká, že se ten chudák zřejmě nedožije rána ...



Dobrou chuť při Vašem čokoládovém mlsání

Vaše Pauline

Žádné komentáře:

Okomentovat